Vores forretningsmodel

Hos MONTHE Certificering arbejder vi efter en gennemprøvet modenhedsmodel, der er baseret på de syv ledelsesprincipper fra ISO-standarderne. Vores model er designet til at støtte din virksomheds udvikling ved systematisk at forbedre jeres ledelsessystem. Gennem denne model hjælper vi din virksomhed med at identificere styrker, forbedringsmuligheder og langsigtede mål.

Vi arbejder tæt sammen med jer for at sikre, at I kan optimere arbejdsprocesser, styrke jeres evne til at opfylde kunders behov og opnå højere kundetilfredshed. Samtidig fokuserer vi på at skabe bæredygtig vækst gennem forbedringer, der ikke blot er kortsigtede, men skaber værdi på lang sigt. Vores tilgang er praktisk, fleksibel og tilpasset din virksomheds unikke behov, hvilket gør det muligt at opnå vedvarende succes i en kompleks og foranderlig verden.

Enkel og effektiv kundeportal tilpasset dine behov

Vores kundeportal er skabt med fokus på brugervenlighed og effektivitet, så du nemt kan administrere alle aktiviteter relateret til din certificeringsproces. Vi arbejder papirløst for at minimere unødvendige e-mails og for at give dig et klart og struktureret overblik over alt fra auditrapporter og afvigelser til certifikater og fremtidige audits.

Portalen er designet intuitivt og gør det muligt for dig hurtigt at finde de informationer, du har brug for. Den kan desuden skræddersyes til din virksomheds specifikke behov og er opbygget med et enkelt og ensartet flow – uanset hvilken type audit, du skal igennem.

Med vores IT-leverandør, som har sine servere i Sverige og er certificeret efter ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 og ISO 27001, er du sikret en sikker og pålidelig platform til behandling af dine data.

Vores modenhedsmodel – ”De syv ledelsesprincipper”

Den modenhedsmodel vi arbejder efter i MONTHE Certificering hjælper dig med at forbedre og styrke forståelsen af, hvordan et effektivt ledelsessystem kan drives, understøttes og videreudvikle virksomheden.

Vi vurderer og ”scorer” vores kunders ledelsessystemer ud fra vores modenhedsmodel, som er baseret på de syv ledelsesprincipper som ISO-organisationen har opstillet.

Kundefokus

Kernen i kvalitetsstyring at forstå og opfylde kundernes behov og forventninger, hvilket øger kundetilfredsheden og loyaliteten. Derudover vil et stærkt kundefokus hjælpe jer til at udvide samarbejdet med eksisterende kunder og tiltrække nye kunder.

Lederskab

Effektivt lederskab på alle niveau i organisationen skaber en klar strategi, retning og formål for organisationen. Det inspirerer medarbejderne og skaber et positivt arbejdsmiljø, hvilket fører til højere medarbejdertilfredshed, engagement og produktivitet. Stærkt lederskab sikrer også, at virksomhedens strategi og mål er tydelige og sammenhængende.

Medarbejderengagement

Når medarbejderne er tilfredse, engagerede og involverede i beslutningsprocesser, føler de sig værdsatte og motiverede, hvilket øger produktiviteten og kreativiteten. Dette vil resultere i forbedrede processer og produkter samt en mere fleksibel og tilpasningsdygtig organisation.

Procesorientering

Ved at arbejde med procesorientering vil virksomheden få beskrevet alle sine processer på tværs af funktioner og på alle niveauer af organisationen. Procesorienteringen vil identificere ineffektive procedurer/processer og giver mulighed for at forbedre dem, hvilket kan reducere omkostninger og øge effektiviteten.

Forbedringer

Ved at arbejde kontinuerligt med forbedringer sikrer I jer, at jeres ledelsessystem løbende udvikles og I får opbygget en kultur i jeres virksomhed, hvor løbende forbedringer af processer, produkter og ydelser er en integreret del af dagligdagen. Herved vil I styrke ledelsessystemet, service, produkter, samt sikre jer at I har evnen til at tilpasse jer markedet og øge jeres konkurrenceevne.

Faktabaserede beslutninger

Gennem grundige analyser, output fra ledelsessystemet og en klar strategisk retning sikrer I jer, at jeres beslutninger er baseret på valide og faktuelle data. Vurderinger af markedet, konkurrencesituationen, ressourcer, risici og muligheder danner ligeledes basis for gode og faktabaserede beslutninger.

Relationsstyring

Ved at fokusere på at opbygge stærke relationer til leverandører, kunder og andre interessenter sikrer virksomheden stabilitet og tillid i forsyningskæden. Gode relationer fører til samarbejde og partnerskaber, der kan skabe værdi og innovation for begge parter.

Modellen giver din virksomhed et solidt grundlag og forståelse for, hvordan I som virksomhed kan videreudvikle jeres ledelsessystem, forbedre jeres modenhed, skabe vækst og opnå bæredygtig succes.

Hvis du ønsker at høre mere omkring vores tilgang til at auditere og de syv ledelsesprincipper, så er du altid velkommen til at ringe eller skrive en mail. Du kan læse mere om de ”syv ledelsesprincipper” på ISO organisationens hjemmeside lige her.

Skal vi certificere din virksomhed?

Er det tid til at få certificeret din virksomhed, eller har I allerede en eller flere certificeringer og overvejer et nyt samarbejde? Vi står klar til en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan hjælpe jer videre.

Prisen for certificering afhænger primært af, hvilken standard I ønsker certificering i, samt virksomhedens størrelse, herunder antallet af ansatte, jeres produktionstype og hvor mange lokationer i har.

Kontakt os gerne via telefon eller e-mail, hvis du vil vide mere om MONTHE Certificering, og hvordan vi kan skabe værdi for jeres virksomhed.

Navn *
Email *
Telefon *
Hvad drejer det sig om? *
Besked *