Net Promoter Score (NPS)

MONTHE Certificering anvender Net Promoter Score (NPS) som et værktøj til at måle kundetilfredshed og kundeloyalitet. Vores NPS giver os værdifuld indsigt i, hvordan vores kunder oplever samarbejdet med os, og hjælper os med at identificere områder, hvor vi kan forbedre vores ydelser og processer.

Målet med NPS er at hjælpe os med at opfylde vores mål og konstant hæve niveauet, så vi kan blive en endnu stærkere samarbejdspartner for vores kunder.

Den ultimative succes måles, når vores kunder er så tilfredse, at de aktivt anbefaler MONTHE Certificering til deres forretningspartnere, kolleger, venner eller andre i deres netværk, hvilket vidner om en stærk tillid til vores ydelser og kompetencer.

Vores NPS kan udfyldes på under 5 minutter og giver os værdifuld feedback til at forbedre følgende områder:

  • Planlægningsprocessen – herunder booking af audit, auditplan mv.
  • Gennemførelse af audit
  • Kundens indtryk af auditdokumenter
  • Auditors kompetencer og adfærd hos virksomheden
  • Om audit var konstruktiv og værdiskabende
  • Forslag til forbedring af auditproces


Kunderne har mulighed for at besvare vores NPS anonymt, hvis de ønsker det. Vi opfordrer dog altid til dialog, hvis der er ris eller ros, så vi kan forbedre os yderligere.

En NPS-score over 50 betragtes som høj og indikerer en stærk kundetilfredshed. For 2024 har vi sat os som mål at opnå en NPS-score på over 85.

Nuværende NPS

89

Sidst opdateret 12/10 - 2024

Hvad siger vores kunder?

Fortsæt det gode arbejde – Alle anbefalinger herfra.

Synes den samlede oplevelse var rigtig god. Selvom man kan være en smule nervøs, og føle man lidt skal til “eksamen” var Morten god til at få alle til at føle sig godt tilpas.

Det har været en værdifuld oplevelse.
Et virkeligt fint og professionelt forløb. Kan ikke komme i tanke om nogle forbedringer.
Ingen bemærkninger, alt var perfekt.
Gode og saglige kommentar og forbedringsforslag som er værdiskabende for virksomheden
Dialogen er i sig selv udviklende for forståelsen af KLS og derfor et parameter der bør være meget plads til også i fremtiden.
Super god oplevelse og forståelse for at det er første gang og at man er nystartede.

Skal vi certificere din virksomhed?

Er det tid til at få certificeret din virksomhed, eller har I allerede en eller flere certificeringer og overvejer et nyt samarbejde? Vi står klar til en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan hjælpe jer videre.

Prisen for certificering afhænger primært af, hvilken standard I ønsker certificering i, samt virksomhedens størrelse, herunder antallet af ansatte, jeres produktionstype og hvor mange lokationer i har.

Kontakt os gerne via telefon eller e-mail, hvis du vil vide mere om MONTHE Certificering, og hvordan vi kan skabe værdi for jeres virksomhed.

Navn *
Email *
Telefon *
Hvad drejer det sig om? *
Besked *